Velkommen i Rørvig IF

Rørvig IF er en Idrætsforening der samler lokalmiljøet. I Rørvig IF kan man dyrke motion på alle niveauer og i alle aldre. Det betyder at alle årgange har en fælles forening som både børn, forældre og bedsteforældre er medlem af.

I Rørvig IF - Ungdom kan man spille i alderen 4-18 år.

Vi er meget stolte af vores ungdomsafdeling som prøver at samle de lokale børn til at lave fælles aktiviteter. Når børnene er lidt ældre kan de tilmelde sig den årlige Lalandiatur som er gået hen og blevet rigtig populær.

Rørvig IF tilbyder billige kontigenter pga. det store frivillige arbejde i klubben. Uge 29 er den store uge hvor der spilles Landliggerkamp.

I Rørvig IF fodbold foregår der meget kommunikation mellem klubben spiller/forældre via KampKlar. Alle spillere modtager brugernavn og adgangskode til MitDBU i forbindelse med indmeldelse. Man har nu adgang til KampKlar som kan tilgås via App eller PC.